MIN UNDERBARA KILLE HAR ÅKT OCH JAG TÄNKER TILLBAKA PÅ MIN PERFEKTA HELG.

Vet inte riktigt vart jag ska göra. Mins senaste 48 timmar har varit magiska. Det började i fredags. Rättare sagt i fredags klockan sex på morgonen. För då, då placerade jag, P och A oss på tåget, tillsammans med E, J, P och A för att ta oss till huvudstaden! Trötta som små fnittriga kykära personer så satt vi där. Jag lutandes mot P och P lutandes mot mig. Det dröjde inte länge förrän vi förflyttade oss till bistron. Ni vet, personer sådär vid sex på morgonen som var väldigt illamående, förväntasfulla och invriga av lycka, som inte viste i fall de var hungriga eller proppmätta?! hehe *leer av att tänka tillbaka*
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0