LYCKAN SOM SPRUDLAR RUNT I HELA KROPPEN

 
Äntligen, äntligen, ääntligen!! Provet i internationell handel är nu gjort och kan avbockas på att göra listan. Nu är det bara den feta vetenskapliga uppsatsen som ska in på söndag och marknadsföringsprovet som ska avverkas på måndag. Men det känns inte som några problem, nu kan jag pusta ut och älskar livet. Trots att jag inte har träffat mitt hjärta sedan i söndagsförmiddag så är mitt liv fint, det känns så bra. 
 
Ska kolla på båda min "just nu uppgifter" och ta det lugnt. Har haft en hård pluggväxel i de senaste två veckorna så känns som att ikväll kan jag få ta det LITE lugnare. Dock bara lite!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0