ÄNNU EN MYSIG TORSDAGSLISTA

Vilken dag är det idag? Idag är det torsdaf. Snart fredag, och det innebär snart helg!!
 
Om du var en emoji vilken skulle du vara då? Den med hjärtan som ögon. Den är som jag just nu, dvs. kär och galen.
 
Vad ska du göra ikväll? Mysa med världens underbaraste kille. Massa kärlek till honom. 
 
 
Vad blir du glad av att få höra att du är? Glad, och en driven person.
 
Vem saknar du? Mitt pojkvän och lite lugn och ro från skolan. Längtar så så sååå mycket till jullovet!!
 
Vad är du bra på? Att få min vilja igenom. Så egentligen är jag bra på allt jag vill.
 
Vad vill du ha? Just nu vill jag ha energi och kraft till att plugg. Det brukar min familj och pojkvän vara underbar på att ge. Så ser framemot en mysig kväll tillsammans med mina godinar!
 
 
Vad tycker du är roligt? När folk, eller jag själv ramlar på gatan framför en folkmassa. Hemskt jag vet hehe. .. 
 
Vad är du dålig på? Att ta det lugnt, tror jag..
 
Vad tänker du baka i veckan? Åh mamma kom hem med ett jättesmarrigt recept förra veckan, det ska vi prova göra. Jag känner även för att baka kolakakor, så smarrigt och såå länge sedan jag bakada det!
 
Hur ser du ut när du är nyvaken? Hej kom och hjälp mig? Blek tjej som försöker iallafall se söt ut, typ.
 
 
Vem är du kär i just nu? Min fina P som är min, bara min pojkvän ♥
 
Vad var det första du snodde? Fröken lydig har aldrig haft samvete till att sno något. För antar att låna ett kuddarna från soffan, men fick så dåligt samvete så gick upp med de efter någon dag, räknas det? (a)
 
Vad har du tänk göra men ej gjort? Postutbildning till jobbet. Ångesten gnager sönder mig.
 
En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig: Höga klackar. Härliga höstfärger, söta toppar och fina accesoarer till. 
 
 
Vad bävar du inför? Inget tror jag, har precis fått en skolex. gjord och det känns riktigt fint i kroppen. Han andas och slappna av. Fick även reda på igår att jag fick MVG på provet jag hade i måndags. 
 
Vad händer i helgen? Mysa, andas och ha det fint. Jag ska carpa riktigt ordentligt. Kanske blir lite spontana saker som jag tycker om. Älskar när någon är spontan och frågar om vi ska hitta på något. Jag tar helgen som den kommer och det känns som att den kommer bli bra oavsett!
 
Är listan slut nu? Snipp snapp slut. Typ.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0