TILL HONOM SOM JAG ÄLSKAR ♥♥♥♥♥

Blir fundersam och ledsen. Förvirrad och gud vet vad! Jag förstår för tillfälligt inte vad det är som händer. Kan man ändras så drastist för att jag berättar vad jag och några till i klassen ska göra. Kan man reagera som du gjorde då? Ja tydligen. Jag tycker att det var väldigt gulligt nu i efterhand då jag har pratat med dig nu ikväll. Men som du först betedde dig i telefonen gjorde mig fundersam. Jag skulle säkert känna likadant som dig, men då du ska göra exakt samma sak som jag ska och jag blev endast sjukt glad för din skulle och du blir faff över att vi inte kommer kunna ses på två veckor! Jag känner likadant. Det gör jag. Det kommer bli jobbigt, men jag älskar ju dig och det får du inte glömma bort. Vi båda ska ha kul och vi kommer sakna och längta efter varandra så himla mycket och så kommer jag till din student och kommer krama blåisar på dig (inte bokstavligt talat).

Vi för försöka ta vara på tid vi kan nu inann du åker och inte vrånga ner som du gjorde först. Det kommer bli kanon och det vet både du och jag. Tänkt vad underbart det kommer vara att få rå om varandra sedan?!! Det kommer bli helt magiskt underbart kanon fantakstiskt!!! ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0