UNDERBAR DAG!

Insäg nu fram mot kvällen att uppdateringarna under dagen inte varit på topp. Men vad gör det då jag nu kan dra lite snabbt vad som hänt innan min underbara kille trillar in?

Iförmiddags tog jag det mestadels bara lugnt i soffan och pratade och myste med familjen. Vid lunch drog jag in på stan med pappsen. Fikade på stan, kollade runt och fann mig en snygg jacka som fick följa med hem! Nästan med desamma då jag kom hem så blev det att byta bil för att åka till min moster som fyller år och gratta henne! Kom hem för ca. två timmar sedan och har nyss ätit och fick precis ett sms från hjärtat som skrev att han är på väg till mig. En myspys lördag är vad det är!

Vi hörs igen i morgon. Ha grym afton.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0