SOMMAR. SOMMAR. SOMMAR.



Bilder från we♥it.com

Det är natten och jag är mer fundersam än vanligt. Mina tanlebanor har blivit till sommaren. Jag känner redan nu, i slutet av mars att sommaren 2012 kommer bli en underbar sommar! Jag ska jobba, ta vara på solen och värmen, vara med mina nära och kära, hitta på massa bus och äventyr, gör vad jag vill, köra runt och tuta bakom ratten, jag ska göra exakt vad som faller mig in.

Ligger bredvid mitt hjärta på en stor badhanduk är ett bra exempel om vad som ska ske, och inte endast en gång heller. Vi ska vara med varandra så mycket vi bara kan. Ha kul tillsammans med våra vänner, kommer varandras kompiskretsar närmre och bara ha skoj! Njuta av sommaren, värmen och ledigheten! Sommar innebär så mycket roligt och underbart. Att bara få gå barbent och springa runt barfota på en nyklippt gräsmatta, att få bada i havet, känna alla goa dofter, höra fåglar kvitta, känna solen lysa och de ljusa kvällarna. Allt är så grymt!

Jag längtar så. Denna sommar ska bli en sommar som ska bli speciellt på ett alldeles utmärkt sätt! Jag längtar och ser framemot den såå! Sommaren är mer än välkommen just nu.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0