SÅDÄR- PERFEKT!

Allt är sådär perfekt just nu. Matterpovet är som jag sa tidigare gjort, lika så spanskaprovet. Jag ska få träffa världens bästa efter att ha ägnat min tid från i söndags med massa plugg. Nu kan jag koppla bort allt! Endast tänka och umgås med honom som jag älskar, få känna att snart är jag ledig. Ledig i en hel vecka. Kunna plugga körkortsteori, ta det lugnt, andas, mysa, vara med massa underbara människor, hitta på massa roliga saker och även kunna umgås med pojkvännen! Sådär perfekt.

Likaså i morgon, då kan jag hela dagen sitta ute i solen. Ha solglasögon på nästan. Luta mig tillbaka och känna hur solen lyser mot oss. Glida runt, tjuta av lycka och leva livet! I morgon är det nämligen sista dagen innan jag går på ledighet, sista dagen innan ledighet för en vacka som inte ens kommer bestå av vanliga lektioner utan av massa mys med underbara vänner. Sådär helt- perfekt!

Nu ska jag fica och plocka och andas och slippa öppna någon skolbok. Möjligen att jag öppnar körkortsboekn endast för jag själv vill. Även om ett tag få mysa och gosa i min underbara killes famn! Perfekt! Älskart. Hör av mig senare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0