MYSILIPYS DÅ MITT HJÄRTAT KOMMER SEDAN

Att inse att timmarna blir allt färre tills mitt hjärta kommer att komma till mig och vara med mig ikväll! Längtar efter honom, ska bli mysigt med hans sällskap. Vår rå om varandra ett tag innan han blir tvungen att åka hem då han börjar sju i morgon bitti då det är bäst att han får en ordentlig nattsömn. Men i morgon efter hans jobb ska vi vara med varandra igen, mysa och rå om varandra igen.

Att vara kär är något speceillt, och det känns som att denna blogg är en blandning och har mycket inslag på kärlek. Det är något som berör mig och betyder mycket, så tror jag kommer försöka få in ännu mer av sånt. Hoppas det gillas och uppskattas.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0