MÅNDAG OCH SKOLAN DRAR IGÅNG IGEN!

Precis som rubriken lyder är det åter måndag och skolan drar igång igen efter en veckas ledighet. Känns bra men samtidigt så är det lite sorgset, detta lov har varit helt fantastiskt. Fyllt av massa överraskningar, bus och mys.

Nu är det allvar igen, alla skolrutiner ska dra igång igen. Vilket jag kan få lite ångest över att jag inte gjort så mycket som jag hade planerat att göra på lovet. Men det gör egentligen inte så mycket, jag har gjort en del och kan inte ångra något som redan har hänt. Jag ligger inte efter i något och har då inget att vara orolig över.

Har klivit upp tidigare idag just för att få lite plugg gjort. Lagt fram körkortsteorin för att efter skolan dra dit med en kompis. Känner mig laddad på att ta körkort och känner att jag måste blanda skolplugg med körkortsplugg nu för att kunna ta det så snart som möjligt.

Nä nu blir det lite fixa och sedan frukost och plugg. Vi hörs senare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0