LÄGGDAGS

Vet inte vad som har hänt med mig och att uppdatera. Men denna fredag har i alla fall gått över till natten mot lördag.

Jag har bara tagit det lugnt, njutut och slappat. Var efter skolan ett tag stan och fick med mig en massa fina underkläder + tre par skor!! Hel gött.

Men annars har jag bara tagit det lugnt, tror jag är på väg att bli sjuk också.. Har blivit täppt i näsan och fått ont i halsen.. Hua, men tur att jag då inte är med mitt hjärta. Har är borta nu i helgen så vi kommer inte kunna ses förren i slutet av denna vecka/ början på nästa. 

Känner att jag inte ska babbla på, är riktigt trött haha- så vi hörs i morgon!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0