HELT ALLDELES UNDERBART.

Skulle kunna skriva en roman, för jag har så grymt mycket att skriva av mig med. Det känns som att det var jättelänge sedan jag fick yttra mig i ord här på bloggen. Men dock så var det inte så jättelänge sedan. Men nu kör vi igen.

Det är torsdag, men det känns som fredag. Jag sitter på mitt livs sista svenska B lektion. Det är galet. Vart har tiden tagit vägen. Om en vecka har jag lov, ska umgås med min kärlek exakt hela veckan och det ska bli hur underbart som helst! Efter lovet så är det ca. två månader tills vi går på sommarlov. Fattar ni sommarlov?!?!?! Det är galet! Allt känns galet och så underbart just nu!

Matteprovet är gjort, lika så geografiprovet och det känns hur underbart som helst! Fattar ni UNDERBART wohoooa!

Kanske inte ska fortsätta att flamsa på så här utan istället runda av här och nu och återgå min inspirtation och kreaktivitet som flödar vandra vidrar till svenskatalet!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0