"BOOSTA DIG SJÄLV"

"Det är otroligt tufft att vara ung tjej i Sverige idag med all press och hets från omvärlden och inte minst från oss själva. Jag har varit tvungen att lära mig många smarta sätt att överleva och dela gärna med mig av dem. Därför vill jag skriva den här boken. Jag hoppas även kunna inspirera andra unga att se saker positivt, att stå upp för sig själva och genomföra ssina drömmar. Kan jag klara det här så kan du!

Vilken inspiration vissa människor kan ge oss. Vad öppna men ändå stänga på ett bra och självklart sätt andra kan vara. Jag har precis börjat läst denna bok, men bara genom dessa kloka ord på baksidan så blev jag fångad. Jag tror att denna kommer bli en av de böcker som hamnar på min top 10 boklista!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0