SOMMAR PÅ RIKTIGT!!!

Vilken dag asså! Dagen före midsommarafton och det är strålande sol och finväder! Jag har nyligen kommit hem efter att ha haft körlektion. Lite tråkigt då det är så fint väder att sitta inne i en bil, men vad gör det när sommaren nyss har börjat och jag snart kommer ha körkort? Det gör nada!

Jag fick skjuts vid lunch in av P's mamma, till då min lektion började. Pojken min började nio i morse så han klev upp vid kvart över åtta, vi låg och pratade och myste ett tag innan han klev upp. Jag log kvar och somnade om. Lite ensamt blev det allt, men mysigt att få gosa runt på hand kuddar och känna doften av honom! Kär. Kärare. Kärast. Typ. Hihi.

Jag hade ställt min klocka för säkerhetsskull på kvart över tio i fall jag inte skulle vakna tidigare själ som jag var helt säker på att jag skulle. Men ack så fel jag hade. Vaknade när klockan ringde, lite pinsamt hehe! Jag satt och pratade med hans mamma och åt. Vi åkte in till stan strax före elva och sedan var det dags gör köris för min del! Det var riktigt snällt av henne att hon erbjöd sig att skjutsa in mig.

Kom till P i går vid halv åtta. Han fyllde år så vi fikade massa gott och han öppnade mitt paket. Riktigt glad och rörd blev han över det. Så gulligt så! Vi såg på film och myste. Kom i säg vid tolv får att han inte skulle vara så trött idag när han skulle jobba. Kan erkänna att när hans klocka ringde i morse var jag riktigt trött, det vara stack i ögonen. Glad över att jag kunde sova längre. Gogubben min var duktigt som gick upp. Klarade av de trots att jag låg i sängen, för det var allt svårt att slita sig från varandra... Hihi <3

Han ska komma till mig i dag efter hans jobb. Vi ska fira midsommar ihop och hade mysigt vid vattnet. Mer exakt vad vi ska göra får vi se. Och mer från mig hör ni senare, för nu ska jag fortsätta njuta i solen och lägga ifrån mig telefonen. Ha det bra så länge!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0