LIGGER OCH MYSER FRAMFÖR FILM MED VOVVEN

Ligger i soffan och myser med mitt lilla hjärta, de vill säga min nyopererade vovve. Han ligger tryggt och skönt och sover på mitt bröst. Jag ser på en härlig film och smsar med min pojkvän. Livet känns helt enkelt så mycket bättre och jag ser framemot morgondagen då jag ska vara med A. Ska bli grymt! Skulle egentligen ha varit med min pojke på kvällen men så blir det inte, ärligt så är jag besviken men samtidigt så gör det inte så mycket för jag har grymma vänner som jag kan vara med. Har pratat med älsklingen så det känns bra ändå. 
 
Ska se mer på tv och mysa. Känns som att jag kommer somna sent inatt trots att allt känns bra nu. Men det är mysigt att ligga under täcket och ha det mysigt och kolla ut och se att det fortfarande är ljust ute. En märklig känsla. En skön känsla. Skulle gärna vilja ha min pojke att luta mig emot och mysa med. Känna hans värme och hans mjuka varma kropp. Höra hans röst som gör mig lugn och hela goa han hihi. Saknar mitt hjärtegull ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0