DÅLIGT MED UPPDATERING OCH HÅRDFOKUSERING PÅ KÖRKORTET!

Apa då ett långt inlägg försivnner som jag hade skrivit ...

Men men vi försöker kortfatta det jag hade skrivt för att tiden inte ska springa ifrån mig.

Nåja, det jag hade skrivit var ungefär att det har blivit lite uppdadteringar här i bloggen för att jag hård fokuserar på körkortet som jag ska ta om inte allt för länge. Friheten och förmågan att då kunna ta mig vart jag vill när jag vill. Magiskt. Skulle inte alls suttit fel om det automatiskt trillade ner i brevlådan men så enklet är det ju inte och tur är nog det också för hur skulle trafikanterna bete sig då? Haha vet inte ens om jag vågar tänka den tanken!

Min pojke kommer även snart till mig och innan så hade jag tänka försöka sätta mig med lite teori. Har bestämt mig för att sitta varje dag fram tills jag har teoriprovet och försöka ta vara på alla chanser och tillfällen jag har med att sitta med det. Som sagt så är det inte lång tid kvar nu och jag vill verkligen ha körkort så det är viljan som måste ta över!

Tveksamt om det blir något mer inlägg innan min pojke kommer, vi får se, om inte annat så hör ni från mig igen i morgon.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0