POJKEN VARIT OCH JAG TAR SKA GÖRA LITE NYTTA

Hej och hå så fort dagarna går. De bara rusar förbi en. Känns på något underligt sätt att de alltid går mycket fortare då jag är med min pojke! Nu när jag tänker efter så har vi känt varandra i över ett år och snart börjar det närma sig vår "ett års dag", så sött enligt mig. Tycker om min pojke så mycket. Mitt lilla hjärtegull, pöss på han hihi!
 
Han kom ju som sagt till mig i går kväll. Klockan var strax före halv elva. Jag mötte honom precis när jag skulle gå in från att ha varit ute och gått med vovvsingen. Vi gick in och gjorde lite kvällsfika, trots att min mage var alldeles proppad sedan all födelsedagsfika så fick jag i mig lite flingor. 
 
Vi myste ner oss framför Wallander som gick på fyran och när den var slut så gick vi in och myste ner oss i sängen. Låg och gosade och höll om varandra. Pratade och hade det mysigt, somnade omslingrade om varandra och vaknade på samma sätt i morse när klockan ringde. 
 
Idag har vi tagit vara på solen och åkte en bilsväng ut på en elektronikaffär, det slutade med att vi satt i bilen tillbaka hem med en varsin glass haha. Vi satt ute och åt och tog det mest lugnt. Njöt av varandra sällskap och tog vara på ledigheten ihop! 
 
Han åkte nyss hem och jag ska passa på att göra lite nyssa. Har en massa bord och möbler som behövs bäras och flyttas. Tänkte ta mig ett träningspass med tror nästan att det får bli mitt pass för dagen. Har en sådan himla träningsvärk fortfarande från mitt och P pass vi gjorde i söndags haha! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0