NYSS KOMMIT HEM FRÅN K

Vilken dag! Det har varit riktigt grymt. Roligt att få träffa min K hihi. Känns bra i hans närhet. Jag åkte blanda annat vattenskidor för första gången i mitt liv!!! Shiiit assså vad roligt det var, måste nog även tillägga läskigt från början hehe!
 
Vi satt och pratade och åkte lite båd tillsammans med deras vovve. Riktigt mysigt. Solen sken och det var härligt! K skulle in och jobba till klockan sju så vi åkte från honom för inte allt så länge sedan. Han mot jobbet och jag till mig. Vet inte riktigt vad som händer nu. Antingen så tar jag det bara lugnt här eller så hittar jag på något. Känner mig inte allt för pepp på att hitta på något. Mina tankar snurrar runt en massor en ovanlig måndagkväll som denna.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0