MIN DAG

Det där med att uppdatera idag har gått kasst. Men kan dra det lite kort, eller om inte annat försöka hehe. Började i morse med att jag snozade och kom inte upp från sängen förrän vid tio halv elva. Fick besök vid tolv och drog ner på stan vid ett/ två för att inhandla presenter! Presentjakten gick lysande, känns gött! Efter ett tag kom pappsen ner på stan, vi myste och tog det lugnt. Gick och åt på en uteservering och hade det trevligt. Efter ett tag såg gick vi och mötte upp några andra och kollade på lite fotboll! Efter att vi hade kollat på lite fotboll så drog vi hemöver. Jag gjorde mig klar för att åka till Pontus. Pratade med familjen och tog det lugnt ett tag. Helt plötsligt ringde min telefon och A stod utanför med bil! Pratade med henne ett tag och sedan så gick jag in för att packa väskan och drog därefter till P. Nu är jag här, hos älsklingen, riktigt mätt i magen efter att ha lagat mat och ätit ihop. Grillat- oj så gott det var! Nu ligger vi och tar igen oss, pojken min har somnar på mitt bröst, hehe sötisen min! Vi ska nog snart röra oss ut i det fina och mysiga vädret som är! Bäst att ta vara på det säg då det oftast brukar bli hyfsat få av dem .. Vi hörs senare, troligtvis i morgon! Ha en bra lördag alla!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0