HÄNDERNA FYLLDA MED SHOPPINGPÅSAR.

Åkte ut och shoppade en del efter middagen. Blev borta en par timmar och kom hem med en massa shoppingpåsar fyllda med en massa fint. Nu har jag krypit ner under en filt på sängen och har slagit på t:n. Känns som att det är söndag, men det är måndag och veckan har börjat om på nytt. 
 
Det är den 2 juli och det betyder att jag och hjärtat har varit tillsammans i 9 månader. Helt otroigt, men oj så underbart det känns. Tiden har bara rusat förbi och vi har hunnit gjort en massa och mycket mer ska det bli. Jag är fortfarande som nykär men att jag känner honom som utan och innan och kan säga och göra vad jag vill med/ till honom- och det känna helt fantastiskt! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0