GODMORGON VÄRLDEN!

Vaknar. Trött. Riktigt trött. Det är måndag morgon. Ny vecka ny start. Sovit lite denna natt, sonade inte förren klockan hade passerat två. Klev upp vid nio, hej och hallå så har ens nattsömnstimmar försvinner hehe.. Men det skiter jag i, för min kväll/ natt efter att jag kom hem från min pojke gick åt till att ligga i sängen och bara ta det lugnt och snackade med K och även med P en sväng innan det var läggdags, vi prades vid både via sms och samtal. Nu är jag vaken. Ska snart fika lite gott och sedan se när K hör av sig. Vi bestämde nämligen i går/ inatt att träffas idag. Ska bli trevlig. Men nu först ska det bli lite mat i magen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0