FULL RULLE

Har haft fullt upp exakt heela dagen! Har hunnit med så mycket och är så glad över resultatet. Jag har b.la. varit på en affärslunch nere på stan, gått runt och gjort massa viktiga ärenden på stan, städat, plockat och fixat hemma. Har b.la. fått hela mitt "rumt" i ordningen och mitt gamla har fått sig en rejäl städningen och fixat som det brukar se ut. Mitt nya rum är hur underbart som helst, älskar det. Var riktigt mysigt att var i rummet tidigare men nu är det ännu mysigare och härligare att vara i. Tror jag kommer sova som en prinsessa inatt utan min prins bredvid mig! 
 
Det kanske var för en timme sedan som jag slutade för dagen och kände inte för att starta datorn för att slänga iväg ett inlägg. Har hållit igång sedan åtta i morse. Tror att jag kommer somna tidigt i kväll, men det är det riktigt värt! Har varit vaken sedan sju i morse och sovit riktigt dåligt och lite inatt. Har haft enorm mensvärk och på det haft huvudvärk som har hållit mig vaken till och från.. Men nu känns det kanon! 
 
Ska fortsätta se på tv och smutta på min smootie! Hörs senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0