DUNKAR MELISSA OCH NJUTEEER!

Hallåå där! Jag carpar framför datorn och har precis fixat massa bilder sedan jag var utomlands med några tjejkompisar i början på sommaren. Nu ska det bara skickas hehe!

 

Njuter till fullo och har på mig sköna kläder. Vet inte om jag har lust att hitta på något större idag eller bara vara hemma och ta det lugnt. Känns som att jag inte riktigt hinner med det så ofta som jag hade velat, förutom på kvällen då jag ska till att sova hehe!

 

Min pojke sov ju hos mig inatt, ubermyysigt! Vi tog det mest lugnt, han var lite pumsig och seg efter jobbet och jag var också lite pumsig och hade ont i min rygg. Vi såg på film och snackade en massa. Kollade även på en resa som vi planerar att göra snart, spännande! Vi kom i säng ganska sent, men det gjorde inte alls något då P inte började förrän klockan tolv idag. Så mysigt med sovmorgon ihop, puss på det. Vi låg och drog oss och myste och klockan hade blivit fram mot elva då vi stod i köket och gjorde lunch. 45 minuter senare så hade vi gjort oss mätta och belåtna, fått oss en liten "sängpaltkomavila", haft det mysigt och jag hade nog bra precis lagomt pussat av min pojke vid bilen. Någonstans där imellan allt så fick jag ett glatt samtal från en väldigt glad A som hade tagit köööörkort!!!! Hur gryymt som helst- så ännu en gång- STORT GRATTIS MIN FINA VÄN!!!

 

Nu ska passa på att skicka iväg bilderna så brudarna jag var med blir glada med tanke på att det var ett tag sedan vi var utomlands hehe!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0