KOPPLAR AV TILL FILM OCH FREDAGSGOTTA

Hallådär! Känner att jag varit lite off idag, lite små illa sådär. Men idag efter skolan, som vi förövrigt fick sluta tidigare på, så gick jag och nåra härliga bruttor från klassen och satte oss på ett fik och hade det trevligt! Gick även in en sväng på bibblan för att kolla efter böcker till en skolupg.

Blev hem och mysa sedan och ligger just nu och tar det lugnt i min säng. Mår inte så jättebra, är riktigt stolt över mig själv att jag bemästrat skolan hela veckan men min förfärliga röst, halsont och total täppta näsa! Är totalslut nu så det är skönt att få ligga i sängen och se på OTH och ta det lugnt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0