SNÖN YRAR PÅ SOM ALDRIG FÖRR


Bilder från we♥it.com

Jag sitter i vårt stora matbord, kollar ut genom fönstret och leer för mig själv då jag ser att snön öser ner! Känns som att det är en dag i november och den rejäla första snön är på väg. Dock är det nu den 22 januari och kanske är det så att vi har turen att den första rejäla snön är på väg? Snön som gör att man kan åka skoter utan att nästa köra fast i backen? Det känns fantastiskt att sitta under taket och dricka varmt och gott vanilj te!

Jag tänka ta mig ann och öppna ett word- dokument och skriva en fördjupningsupg. nu så jag kan skicka in den i eftermiddag innan min pojke kommer till mig. Han har varit i fjällen och är just nu på väg hem. Ska bli roligt att få träffa honom igen, var som sagt några dagar sedan vi sågs. Närmare bestämt senast i onsdags morse, då han sov hos mig mellan tisdag och onsdag.

Men nu tänkte jag faktiskt inte blabbla på så mycket mer, utan istället sätta igång med arbetet som ska in. Men ni kommer få höra mer av mig senare idag. Så tills vidare- ha det gött!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0