SNART BLIR DET MIDDAG OCH SEDAN ÄLSKLINGEN

Då var första skoldagen för denna vecka avklarade! Sitter dock fortfarande kvar på skolan trots att jag slutade för nästan en timme sedan!

Men ska snart röra mig hemöver och få lite mat i magen, känner hur magen börjar kurra! Då den varken fått en rejäl lunch och inte mycket för den delen heller så är jag inte förvånad. Men snart så ska magen bli tyst igen haha!

Ska även vara med min pojke snart. Han kommer till mig idag under senare eftermiddagen/ tidiga kvällen, ska bli mysigt att få vara med honom nu innan han åker iväg. Han ska nämligen till fjällen i morgon och kommer hem på söndag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0