NU ÄR JAG VAKEN OCH REDO FÖR EN NY VECKA!

God morgon! Nu har jag kommit upp vilket jag hade svårt för klockan åtta då P skulle iväg. Han som ju som sagt hos mig inatt, men hade börjar inte lika sent som mig, utan strax före halv nio, men jag klev självklart upp samtidigt som honom för att ge sällskap och mysa lite extra vid frukosten. Alltid lika svårt att komma upp från sängen då jag har hans sällskap, hjärtegullet mitt!

Men efter att han åkte så studsade jag ner i sängen ett tag till och kom inte upp förrän nu! Somnade om sisådär lite mer än en timme! Riktigt skönt och välbehövt.

Igår när han kom så gosade vi in oss i varandra, var ju ett tag sedan vi sågs sist. Så det var riktigt mysigt att få träffa varandra igen! Vi såg på wallanderfilmen som gick på tv:n, fikade och gick sedan in till mig för att se på andra avenyn och efter ett avsnitt så blev det till att borsta tänderna. Satte sedan på ett avsnitt till och gosade på, efter ett tag slog vi av och mystade tills vi somnade.

Nu ska jag till att träna lite spanska, har härrans massa glosor till på torsdag som skall kunnas!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0