LAGOM LÅNG DAG

En sådan där lagom lång skoldag är vad jag varit med om idag. Riktigt skönt må jag säga, i morgon blir nog troligtvis lite längre men en dag närmare att få träffa P så det kommer nog inte märkas av! Även nedräkningen till matteprov blir lägre, är en gnutta nervös och känner att jag behöver lägga ner mycket tid denna vecka till att plugga inför det. Jag älskar matte så det kommer nog inte bli något större bekymmer haha! Men oron ändå för att ha första provet i en ny kurs finns där ändå, men jag ska ta den oron och överbevisa att jag kan det och att jag inte behöver vara orolig. Men det kanske ändå på något vis ska vara lite pirrigt i magen?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0