KÄRLEK

Hur många gånger har du tänkt...

 

- Jag väntar tre minuter innan jag svarar?

 

- Jag kan inte smsa nu, jag har redan skickat två sms på raken?

 

- På onsdag klockan ett ska jag fråga om han vill träffas?

 

Det är dags att vi lägger ner de här schemalagda tankegångarna för hur vi ska bete oss mot dem vi tycker om. Ni vet den där pirrande känslan i magen när man får ett sms från just den personen? Hur vet du att den andra personen inte får exakt samma känsla när du skriver? Men du går runt och tänker "nej jag ska inte skriva förrän i morgon". Då tänker den andra änden "ska jag skriva? ska jag skriva? ska jag skriva?" och sen gör han/hon inte det bara för att du kanske inte skrivit på hela dagen. Ser ni kedjereaktionen?

Han/hon du tycker om kanske tycker att du är jobbig när du smsar, tänker du nu. Men snälla, om så är fallet - är personen ens intressant då? Vem vill ha något med en person som inte ens kan få ett jävla sms utan att känna sig förföljd? Inte jag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0