FREDAG MED STORA BOKSTÄVER

Det är äntligen fredag och som jag har väntat på helg må jag säga! Matterapporten om statestik är inskickad och mat i magen har jag fått. Snart blir det till att luta sig tillbaka och se på film. Var tänkt att jag skulle gå på basket och vara med några kompisar men jag tackade nej, kände och känner mig slutkörd efter en hård skolvecka!

Jag laddar istället batterierna inför morgondagen då jag på dagen ska vara med en kompisar, var vi ska göra är fortfarande oklart men det lutar åt fotografering eller en sväng på stan med fika och hela köret! Vi får se hur det slutar. På eftermiddagen och kvällen ska jag vara med mitt hjärta, vi pratar om att gå på bio, men det kan lika gärna bli så att vi bara lindar in oss i varandra och pyser ner framför lite andra avenyn hehe!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0