DÅ ALLT KÄNNS SÅDÄR GALET BRA

Det är fredag och det känns i hela kroppen! Jag bara njuter till fullo och leer med ett extra brett leende! Svenska är gjort och gick så bra som den bara kunde gå! Ett riktigt fint och roligt beröm fick jag från vår lärare. Kan glida genom dagen med att strunta i allt för mig dagen för den ligger redan på topp!

Jag har nyss ätit, sitter på företagsekonomi och försöker komma framåt med min vänner med ett arbete om ett hockeylag! Ett arbete som ska redovisas om en vecka, hej och hå här ska det fortsätta gå!

Igår kväll kom som sagt min prins till mig då jag som minst anade det! Vi myste på, fika och hade det perfekt! Innan vi somnade såg vi på lite andra avenyn och vaknade lite tröttare än vanligt. Vi har legat och vänt och vridit på oss, kanske har det varit fullmåne inatt? Vaknde ett tag innan väckarklockan ringde lyckades vi också med. Men det är alltid lika mysigt att lika och dra och sträcka på sig tillsammans med han jag älskar.

Jag kom i tid som alltid, trots att vi åkte endast några minuter innan jag började! Nerverna spökade en smula med mig i morse, var i klarspråk en gnutte nervös inför svenskatalet som jag höll i förmiddags om kärlek. Men P sa att det skulle gå så bra och önskade mig en sista lycka till innan jag pussade av honom och tackade för skjutsen. Kan då jag ändå pratar på nämna att jag tycker det är härligt att P har körkort. Jag vill också ta och det kommer jag snart att kunna. Gäller bara att plugga för fulla muggar med teorin och körning!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0