REDO FÖR SOFFAN OCH TA DET LUGNT

Efter att P åkte hem så har jag ätit middag och råpluggat matte och nu sista halvtimmen/ kvarten tränat inför mitt geografital som jag ska hålla onsdag. Matteprovet är på torsdag och jag behöver inte ens nämna om jag är nervös eller inte!!

Känns skönt att ha fått matte gjort. Skullle inte ha sovit gott om jag inte skulle ha suttit någon timme med det idag. Så nu kommer jag somna gott fasän jag inte har min pojkes sällskap. Men det ska nog gå bra ändå, vi kommer troligtvis träffas på tisdag om inte så har vi spikat torsdg. Beroende på tisdag är hur plugget känns för mig, tycker det är viktigt att klara matteprovet och geografitalet för pojken min kan allt få sakna mig lite också thihi!

Nu har jag pyst ner i soffan och tänkte ta det lugnt, se wallander nu klockan nio på fyran. Ja som sagt- bara ta det lugnt och mysa med familjen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0