PLUGG OCH NU TV

Hallå där! Nuser jag på tv:n och har lagt ner geografiplugget för dagen. Jag, tillsammans med min grupp ska på onsdag till veckan redovisa om sveriges uppbyggnad till fyra åringar. En riktigt roligt utmaning då det gäller att anpassa språket till en så pass liten målgrupp!

Jag stannade som sagt kvar på skolan idag, satt och pluggade matte tillsammans med några fler i klassen. Tänkte försöka göra lite matte även då jag kom hem, men det har inte blivit något sånt än. Tror heller inte att det blir av!

Jag ska fortsätta se på tv nu och göra mig redo för morgondagen. Möjligtvis att det slinker in ett inlägg till innan det är sovdags!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0