MATEMATIK PÅ HÖGVARV JUST NU. NU KÖÖÖR VI! GASEN I BOTTEN!

Okej nu är det riktigt illa här med inlägg! Men det ända som sker just nu är matteplugg tills hjärnan måste få vila upp med ny energi för att sedan orka fortsätta arbeta på högvarv!

Har matteprov i morgon och känner mig lite smått orolig och stressad över det, så vill lägga ner eftermiddagens/ kvällens timmar med att nöta lite extra. Har även spanskaläxa till i morgon som jag måste titta på. Även läsa om platan till filosofin. Ja ni hör ju.. det är riktigt mycket med skolan just nu, men nu är det inte alls långt kvar tills jag får gå på lov!

Hör förhoppningsvis av mig lite senare ikväll. Ha det bra så länge.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0