HEMMA EFTER EN UNDERBAR HELG MED MITT HJÄRTA


Bilder från we♥it.com

Att en helg, fredag till söndag, går så grymt fort! Mycket illa. Mycket dåligt. Men tänk, att trots att helgen, dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna bara går så bra så har jag tagit vara på vart enda ögonblick var denna helg! Jag har legat och varit nära mitt hjärta hela tiden. En underbar känsla att ha honom nära mig!

Men nu är helgen nästan över- fredagen pyste över till lördag, och sedan vidare till söndag. Så söndagen är här, som även den om några timmar går över och blir måndag och en ny vecka startas.                             

Vi tar det hela från början. Fredag, först var det skola i vanlig ordning. Myste med älsklingen på morgonen som sov hos mig redan från i torsdags. Efter skolan så åkte jag hem, packade och fixade lite. Sedan var det bara att köra mot destinationen ”P”. Känslan att ha sitt hjärta bredvid sig i bilen och känna att man kommer få rå om varandra hela helgen är en fenomenal känsla. Att titta ut och se hur det börjar svarta och börjar ser bilder i huvudet hur vi är som ormar kring varandra vid vattnet. Tänd brasa, ljus och massa goa filmer och musik. Det skulle bli andra gången vi var där tillsammans. Första gången var den allra första gången vi sågs. Han kom till mig dit i somras tillsammans med två kompisar. Det var en mysig känsla att tillsammans få vara där igen. På en helt annan nivå mellan oss två. Nu är det massa kärlek som blomstras och far och då var det en spännande och nyfunnen känsla som låg oss i mellan. 

Efter att ha kommit ut så myste vi på. Såg på lite film och pratade en massa. Tog en tupplur råkade det nog också bli då vi var lite trötta. Testade skotrarna han vi också med en sväng. En riktig brakarmiddag blev det också! Vi åt oss riktigt mätta och belåtna. Den blev ganska sen, framåt åtta. Efter massa härligt snack runt om matbordet och sedan blev det att vi allihopa placera oss i soffan för att se på vakna med the voice. Mysigt att få på P´s muskulösa arm och luta sig mot hans bröst. Känna hans värme och kärlek. Att få blunda en sekund och dra in hans doft. Underbart. Underbart. Underbart.

 

Vi blandade en massa godisgotta och med annat gott. Låg och jästa i soffan bland massa mysifa filmer. Då klockan började stiga rörde vi oss in mot sängen. Satte på lite mäklarna. Men kan inte komma så långt förrän vi slog av. Klockan hade placerat ett då vi låg omslingrade om varandra och kom in i drömmarnas värld.

 

Vi hade under kvällen bestämt att åka skoter på lördagen. Så för att inte sova bort halva dagen så hade vi ställt klockan på strax för tio. Vi vaknade ca. en halvtimme innan klockan ringde. Låg och myste och pratade. Tror nästan att det är första gången vi lyckas vaknade innan klockan och vara pigga! Då klockan började bli kvar över tio så kämpade vi oss upp från sängen. Myste med familjen och åt frukost. Inte lång tid efter så klädde vi på oss och for in till P en snabbis för att hämta hans skoterkläder samt att gå in och handla lite mat. Kom tillbaka och bytte om för att ge oss ut på isen med desamma. Klockan hade blivit strax efterlunch så dagen var långt ifrån över. Vi var ute och åkte ett bra tag.

 

Framåt tre tiden såg åkte vi tillbaka och åt korv med bröd. Myste på och skrattade en massa. Vi gick även in och tog oss en liten tupplur. Blev väckta med fika. Gomuffins som hade bakats med lasyr och hallon på. Till det serverades kaffe, en perfekt fika bit sådär framåt eftermiddagen. Vi tog det lugnt och såg på tv, fick sedan för oss att spela monopol innan middagen. Oj och så kul det var. Vi skrattade och hörjade på! Fusk från älsklingen, men dock som jag alltid han se! Busen min, puss. Men jag gick segrande där ifrån och fick en liten butter kille hihi. Nä men en söt liten dålig förlorare. Men det blev snabbt ändring på det.

Efter monopolspelandet blev det nästan middag med desamma. Vi åt massa gott, pratade och hade det mysigt. Såg på molodifestivalen och hade det supermysigt i soffan. Fikade och pussades. Kvällen fortsatte så, med film och sällskapsmys! Somnade vid två i sängen tätt kramandes om varandra.

 

Vaknade vid tio även idag. Låg och drog oss och myste. P är så frukstansvärt gå på morgnarna, han är sådär alldeles seg och gosig. Morgonfrillan som man får göra vad man vill med. Känna hans varma kropp mot min. Få hans närhet och kärlek. Det är en magisk känsla. Han är underbar mitt hjärta.

 

Vi klev i alla fall upp. Jag föreslog i sängen att vi skulle göra vofflor. Sagt som gjort- vi stod i köket och gjorde vofflor till frukost lunch. Riktigt mätta och belåtna blev vi, så även efter denna måltid blev det en liten snabb vila för att vila upp våra magar. Ladda upp till skoteråkningen. Solen lyste och himlen var alldeles blå så skoteråkning var det självklart att vi skulle göra även idag! Vi bytte om och gjorde oss redo för att gasa runt och busa lite! Var ute och körde ett bar timmar, stannade och pussades också ett par gånger. Busa i snön och mysa.

 

Efter att vi hade åkt en svång så åkte vi tillbaka, åt lite mat och gav oss sedan ut på en till liten tur. Besökte b.la. T, F pappa, P och min gemensamma väns. Pratade med han ett tag. Åkte sedan vidare till T och M, K´s föräldrar. Länge sedan jag träffade dem. Roligt att även P var med! Då klockan började närma sig tre så åkte vi tillbaka. Packade ihop och myste lite till innan det var dags att röra sig hemöver. Skjutsade hem P på vägen. Följde med honom in med alla grejer och pratade lite med hans föräldrar. Fick tre avskedspussar för denna gång, han är underbar mitt hjärta. Svårt att skiljas från varandra efter att ha spenderat tre hela nätter tillsammans… Men om inte allt för länge kommer vi få mysa med varandra igen. Och denna tripp vi gjorde denna helg ska självklart göras om har vi bestämt. Det var riktigt härligt att få rå om varandra en hel helg. Har inte blivit så länge förut. Detta har bevisat för mig att vi inte kan lessna på varandra. Vi vill bara gosa och mysa ännu mer. Busa och ha det trevligt tillsammans.

 

 

Nu ska jag återgå till söndagen med att ägna mig åt lite plugg. Första helgen på massa massa massa veckor som jag inte ägnat både lördagen och söndagen åt att plugga! Bara den känslan gör helgen till en hitt! Men att ha fått sovit med honom som jag älskar med i tre nätter i rad, hur underbart är inte bara det? Helt fantastiskt!  


Kommentarer
Postat av: Elias

Kan inte du berätta hur ni blev tillsammans?

2012-02-20 @ 15:49:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0