FRIVILLIGT PLUGG PÅ EN FREDAGKVÄLL

Jag är nog lite små knäpp just nu om andra skulle komentera vad jag gör just nu. Men det gör inte mig någonting, jag tycker det är roligt och inspirationen inom mig flödar. Ska jag berätta vad jag gör för något på en fredagkväll då klockan nästan slår halv nio? Jo jag sitter och pluggar med en idrottsupg. en riktigt skojig en om ni frågar mig! Vi fick ut uppgiften idag och jag har snart skrivit tre datorsidor! Inte dåligt gjort enligt mig!

Nu ska jag nog sätta mig lite skönare i soffan med familjen och fortsätta skriva, möjligen att jag släcker ner. Det är ju trots allt fredagkväll och jag är riktigt slut efter en tuff skolvecka som har tröttat ut mig!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0