EN BRAIG MÅNDAG.

Jag lever och känner mig riktigt pigg! Skola snart i vanlig ordning. Matematik C som gäller. Kämpa på och stå ut, är ju trots allt inte allt för länge kvar tills det är sommarlov och kursen tar slut! Sommar innebär ledighet från skolan, extra knäcker på lite jobb, mys med mina bästa och bara njuta och fånga dagarna!

Nu sitter jag här, i köket, kollar ut på den blåa himlen som lyser glatt. Snön som reflekteras av den starka solen som start står mitt på himlen. Termometern som är i fönstret visar kalla grader. Hunden ligger och snarkar tätt bredvid mig i soffan. Allt är i sin vanliga ordning på måndagar. En braig måndag är detta! Känns kanon!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0