SNÖN FALLER OCH GÖR MARKEN ALLDELES GLÄNSANDE.

Nu sitter jag här, inne i värmen och suktar efter en massa gomat på julkordet jag snart ska få bjudas på.
 
Denna torsdag, är märklig mycket märklig. Helgen är snart här, denna vecka har gåt alldeles för fort och det käns som att jag knappt har fått träffat mitt pojkvän. Det känns som ett tomrumm i hjärtat på något sätt, samtidigt så känns livet fint. Jag tar snart jullov, får desto färre saker att göra i skolan, vilket uppskattas till tusen! 
 
Ska nog fortsätta leva livet och se allvaret i att det endast är några få dagar kvar i skolan, men trots det åtta saker kvar. Men det ska gå fint, inga problem när man har en fin och underbar jul att väntas. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0