NÄR ÅR 2012 ÄR PÅ VÄG ATT BLI 2013

Fort tiden rullar. Detta år tar snart redan slut,  år 2012 går över och blir 2013. Det känns helt otroligt. Jag försöker och förstå vart all tid har sprungit åt till, för det känns verkligen som så, att tiden har sprungit förbi. Jag intar b.la. mitt sista år i gymnasiet och det betyder ett nytt stort kliv in i vuxenlivet och en dag som jag sent kommer att glömma. Jag har även kämpat som ett tok i skolan, vilket verkligen har belönats med mina betyg. Jag är så glad att jag sedan dag ett i gymnasiet har kämpat och brytt mig om mina betyg. Nu efter jullovet har jag endast fyra kurser kvar att få betyg i, fattar ni FYRA. Det är sååå såå såååå galet!!
Det är en massa mer som har hänt. Jag har lärt känna massa nytt folk. Jag har blivit mer kär och galen. Jag har börjat med p-piller. Jag har kommit mig själv närmare. Jag har gråtit massor, liktväl som jag har skrattat och varit spralligare än någonsin. Jag har varit lyckligare än lyckligast. Jag har lärt mig äta gröt. Jag har skrattat och gråtit mig till sömns. Jag har varit ute på promenad när det spöregnat som värst. Jag har varit på akuten. Jag har varit utomlands. Jag har sovit under bar himel. Jag har åkt skoter. Jag har sovit fem personer i ett enormt litet rum i en natt. Jag har varit på fesivaler. Jag har blivit buren hem mitt i natten. Jag har somnat tätt tätt bredvid min kärlek. Jag har varit vaken halva natten av tanker som hållt mig vaken. Jag har varit hemlighetsfull och fylld av massa busiga idéer och tankar. Jag har bara varit den jag är bäst på, jag!
Mitt år har varit perfekt trots att jag inte fick nyårskyssen av min kärlek som jag har varit tillsammans med i snart 1 år och 3 månader. I år kommer det bli skillnad. Jag sitter nämligen i en bil med honom idag tillsammans med en massa kompisar till oss på väg upp till fjällen. Två bilar fulla med folk och en massa packning. Detta kommer bli magiskt. Jag ser framemot helt magiska och oförglömliga dagar i fjällen som sent kommer att glömmas! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0