MYSTERIET PÅ GREVEHOLM

Suttit och pluggat en bra dag nu och tänkte unnan mig lite paus bestående av julkalendern tillsammans med mammsen. Trots att jag blivit så gammal så är det fortfarande lika mysigt att se hihi. *ler stort* 
 
Det är svart ute och jag myser framför ljus. Känner mig så glad nu att jag har pluggat. Kan känna mig lugnt och inte lika stressad. Jag har ett prov på tisdag som jag inte är nervös inför, vilket är riktigt härligt! Utöver det så har jag en hel del inlämningsuppgifter innan jag tar lov, men det känns som ett lite piss i missisippi, alltså inte allts så oroanda. Jag klarar allt bara jag vill!
 
Klockan har snart slagit julkalendernsdags och jag sitter fortfarande kvar i köket, kanske lika bra att bänka sig framför tv och mysa till det med filt och bullra upp kuddarna? Så kör vi, vi hör sedan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0