DAGS ATT TÄNKA PÅ REFRENGEN.

 
Denna söndag har gått alldeles för fort, fast om jag tänker efter så har jag fått mycket gjort. Jag har gjort ett fotouppdrag, umgås med mitt hjärta länge vilket det var en massa gånger sedan vi fick göra, pluggat och tränat. Det känns som ett fint avslut på denna vecka. Jag hoppas att kommande vecka kommer bli minst lika bra! Det är mycket som ska göras, men jag tror jag har insett att jag presterar ännu bättre när jag har mer att göra.
 
Jag har ingen skola i morgon men jag ska ändå gå upp kvart över sju och se julkalendern, sedan ska jag bara mysa och plugga hela dagen. Känns som att det kommer bli en kanonstart på kommande vecka. 
 
Vi hörs i morgon under dagen. Kramar till er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0