NYSS KOMMIT HEM FRÅN EN ÅKTUR.

Hallluuu! 
 
Åkte iväg en sväng. Stannade till på lite olika butiker och myste. Innan vi åkte tillbaka igen så stannade vi och handlade och på vägen ut igen svängde vi upp till älsklingen för att säga grattis till hans pappa som fyller år idag. Fick pussa på min bubbe och blev levande och glad igen hihi! Han ska umgås med några kompisar ikväll och jag stannar kvar här ute, känner att jag måste vila upp mig och bli frisk. Är fortfarande så jävla förkyld och känner mig halvrisig hela tiden.. Annars så skulle jag åkte in till stan och umgåttas med dem. Men jag ska ha en kanonkväll, det blir en mysig familjekväll, åker troligtvis bor till en restaurang där det är "pubafton" ikväll och träffar lite härligt folk. Kollar på alla ljus och lycker som kommer bli tända ikväll, för det är nämöligen lyslördag idag! 
 
Ska bara ta det lugnt med datorn nu. Chilla och bara mysa. Vi hörs senare. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0