LÄGGDAGS 0CH LADDA INFÖR SKOLDAG TIDIGT I MORGON BITTI

Skulle egentligen ha studdsat i säng för länge sedan. Men så kan det gå ibland, speciellt efter ett lång sommarlov då man kommit i säng efter tolv det flesta dagarna (i o för sig så börjar hon närma tolv haha). 
 
Ska släcka ner alldeles strax. Sova och ladda inför skola innehållande vanliga lektion. Hej och hå! Efter skolan så blir det i alla fall att umgås med mina kära brudar, men inte allt för långe. För framåt tidiga kvälle drar jag och är med min pojke då vi inte kommer kunna ses så mycket i helgen.. 
 
Nu ska jag inte sluddra på något mer utan sova. Ha det så bra så hörs vi igen i morgon, natti natti!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0