HOME AGAIN

Har haft riktiga härliga dagar med mitt hjärta i huvudstaden. Vi åkte dit i fredags och har varit där till i dag. Vi har gått runt på stan (shoppat en massa), gått på bio- snabba cash 2. RIKTIGT RIKTIGT HEMSK FILM!!! Gått på ett nöjesfält två gånger och åkt en massa karuseller. Myst och haft det härligt med varandra. Vi har helt enkelt haft en massa härliga stunder ihop, magiska dagar helt enkelt! 
 
Vi kom hem idag på eftermiddagen. Åkte hem till mig, visade upp de vi har shoppat och åt middag nästan med detsamma. Sedan slängde vi bara ner oss i soffan. Vi båda känner av i benen då vi gått en massa dessa fem dagar! Så det var skönt att bara slappna av och sumera våra dagar ihop. 
 
Han åkte nyss hem och jag laddar inför Robinson. Är riktigt mysigt att det börjat igen då jag tycker det är ett bra program att slötitta på. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0