VET INTE VART JAG SKA BÖRJA!

Min dag idag har varit allt annat än normal! Mitt hjärta som ju som sagt hos mig i natt. Vi hade det lika mysigt som vanligt. Rådda om och gosade med varandra. Bada, duschade och hade det mysigt ihop. Hade tända ljus, gjorde fika och pratade. En vanlig men ändå speciell kväll! Sådär extra gosig.

Innan vi somnade så låg vi och myste och pratade. Jag vaknade någon gång i natt av att jag var riktigt förkyld och väckte hjärtat för att han skulle ge mig nässprayen haha. Gullig jag kände mig där, väcker lillsnutten som så gulligt ligger och sover bredvid mig.. Men han var så söt så och gav mig den.

Somnade om men då klockan ringde så kände jag mig alldeles död, det bara stickdes i ögonen och jag ville mer än gärna längre och sov och få närheten av mitt hjärta. Men det var bara att pallra sig upp.

Vi gjorde frukost och redan där började min dag gå utför. Jag välte ut mitt juiceglas över den nylagda duken som lades upp nu i helgen tillsammans med påskpynt! Kännde mig riktigt taskig, men det var inte med meningen vilket är bra det.

Sedan så trode jag att jag hade glömt att stänga av vattnet, lade nämligen duken direkt i blöt i farten. Vi hade bårttom och i bilen så sa jag att jag inte visste om jag hade kommit ihåg att stänga av vattnet eller inte så det var bara att springa in. Vattnet var avstängt så det blev bara att kuta ut till bilen igen!

På skolan så ramlade jag i trappen. Kom på att jag hade körlektion i eftermiddag men inga papper i väskan som jag behöver ha med mig. Blev tvungen att gå hem, vilken på köpet ledde till enorm skovskav på vänsterfoten. Har typ haltat runt hela dagen, enormt skönt att nu få ta av sig skona och låta fötterna få vila!

Ringde till en kompis och gick med henne till körkskolan. Satt där tills jag skulle ha körlektion. Riktigt roligt idag, dock hade jag en enkel i morgon är det dubble lektion som gäller!

Nu blir det att plugga lite och äta middag. Hör av mig senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0