ÖVNINGSKÖRT!

Åkte nu på kvällen efter middagen ut och övningskörde i över en timme. Körde runt i stan, i rondeller och fickparkerade! Känns skönt, så morgondagens körlektion ska gå prima ska ni se!

Kom hem för ca. en timme sedan. Ska försöka få lite plugg gjort. Men känner mig ganska stressad och nervös så vet inte om jag kommer få så mycket gjort. I morgon har jag engelska b muntliga nationella. Det är ingenting jag kan förbereda mig speciellt mycket till, jag vet temat men så mycket mer än att tänka på det kan jag inte direkt göra. Vet inte varför jag ska behöva bli nervös för en sådan sak. Jag måste försöka ta det lugnt och andas, jag kan det här och det kommer gå bra. Det vet jag. Att oroa sig är inget jag behöver göra. Det är bara onödigt.

Lika bra att fixa inför morgondasgen, duscha och försöka få lite plugg gjort. Vi hörs kanske sedan innan det är dags att krypa till sängs.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0