GOD MORGON!

Onsdagen har övergått till torsdag. Känns som att dagarna bara rusar förbi trots att jag bara ligger hemma och försöker vila upp mig och bli frisk. Bra konstigt egentligen.

Torsdagar brukar jag alltid få träffa min älskling (lika så tisdagar) men inte idag. Jag är sjuk. Det suger så grymt mycket. Jag saknar min älskling så enormt mycket. Att få hans värme och kärlek. Få känna på hans hud och få andas in hans underbara doft. Hans kropskontagt och fina smile. Hela han. Han som är min pojkvän. Min pojkvän som är P.

Vi har inte sätts sedan i söndags. Då hade vi dock varit ihop en och en halv vecka, men nu har vi snart varit ifrån varandra en vecka. Hemskt! Jag saknar mitt hjärtegull såå! Men på lördag ska vi ses, då skiter jag nästan i att jag är sjuk om jag skulle ha oturen att vara det då! För på lördag, då, då ska jag få krama in mig och gosa ner mig i hans underbara famn. Älskar honom. Min alldeles egna P.

Love you älskling ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0