ÅTER PÅ HEMMAMARK!

Nu är jag på fast hemmamark igen. Älsklingen var gullig och skjutsade hem mig, lik som igår då kan kom och hämtadde mig. Jättegulligt och snällt verkligen. Han börjar nu längta tills jag tar mitt körkort snart också kan jag tänka mig hihi! Men det var väldigt sött av honom att han både kom och skjutsade och lämnade mig.

Då vi kom till honom igår så pratade vi lite med hans föräldrar. Mysade och kramade om varandra hur mycket som helst, då det trots allt nästan var en hel veckan sedan vi sågs. Bakade kladdkaka gjorde vi också och den blev hur lyckade som helst! Riktigt kletig och good och jordgubbar till så det blev helt magiskt! Klumpig som vi alla är ibland så lyckades jag denna gång att tappa min mobil i grädden haha! Men den klarade sig utan större skada!

Vi pratade och ett tag med hans brorsa som var hemma ett tag innan han åkte iväg. Vi tog oss även en kvällspromenad vid tio, gick hand i hand och pratade om livet i sin allmänhet. Riktigt mysigt och romantiskt. Vi var åter hemma till halv elva för att se på en film som började då. Den var ganska urusel så efter ett tag så gick vi ner och gjorde kvällsfika och satte oss sedan för att se på segemyhr och sedan blev det lite andra avenyn.

Vi vid ett tiden ner under täcket och låg och pratade ett tag innan vi både sussade och sov så gott. Vi ställde klockan i morse för att inte sova bort hela dagen. Så vid halv elva så ringde klockan, vi låg och myste och pratade ett tag innan vi kom upp. Gjorde pannkakor som är en vana för oss, lika så kladdkaka vid det här laget hehe. Mummsade i oss de och la oss sedan och vilade våra magar från paltkoman som vi åkte på. Tog oss sedan en lång prommenad i det halvfina vädret. Var ute och gick i ca. en och en halv timme så det var riktigt härligt. Pratade och stannade och myste efter vägen. Väl åter hemma så möttes vi av hans föräldrar som hade blivit utelåsta av oss. Bara ett tag efter att vi alla var åter igen så kom P´s mormor och morfar på besök. Vi pratade och fika med de ute i det fina vädret som hade pyst fram. Det var trevligt och mysigt ute i solen.

Sedan så gick vi upp och visade bilder från semestern till hans morfar och farmor, roligt att få visa hur mysigt och fint vi hade haft det. Efter det så packade jag ihop och fick skjuts hem av älsklingen. Är så underbart att få vara med honom, vi har det alltid så mysigt och fantastiskt ihop. Vi är så nära varandra och det känns bara ännu bättre mellan oss nu sedan efter vår resa ihop.

Jag älskar honom.

Nu blir det att prata med familjen och sedan äta middag. Ska försöka ge mig ut på en biltur och även försöka få lite plugg gjort. Måste även försöka lugna mina nerver som är uppe och spökar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0