VARFÖR?

Nu ska jag släcka ner, klockan är enormt tidigt till skilland från vad tiden brukar vara då jag ska till att försöka släcka ner. Men nu ska jag verkligen försöka släcka ner. Ska lägga mig i sängen och läsa lite i engelskaboken och sedan sova. Det kan möjligtvis bli så att jag sitter vid datorn ett tag till innan jag sätter igång med datorn. Bara möjligen.

Men varför egentligen? Varför sitta vid datorn då man kan göra så myket annat? Varför ägna så mycket tid åt det? Det är en fråga som alla egentligen borde ställa sig. Jag skulle nog säga att anledningen till varför jag just nu sitter vid datorn är för att kunna prata med honom. Fastän han inte är inne just nu, precis som att jag väntar på att se att han bli online och börjar skriva till mig. Känslan inom mig går ej och beskriva, egentligen kanske det är bra för stunden, för jag är nog mestadels.. tomt? Går det att säga så? Njäe, tror inte det. Men jag vet inte alls riktigt vad jag känner, för det är nog så jag känner- att jag inte riktigt vet. Vill bara ha honom, för det vet jag, det är det jag vill.

God natt och sov så gott. Nu är det bokläsningen på hög nivå som gäller.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0