SNART FOTOGRAFERING

Företagsekonomin är slut, vår appide går med framsteg frammåt. Känns som att det är kort tid på sig att bli klar med allt, det är en riktigt stor uppgift och jag är nog glad över att vi inte ska göra den själv, för egentligen är det bra att kunna bolla tankar och idéer och slå samman och få till en brilliant ide. Precis som jag tror vår kommer bli i slutändan!

 

Snart ska vi ha fotografering. Hoppas det inte syns att jag är helt slut. En täppt näsa tar kol på en hel. Besvärligt det där. Blir nog till att snyta sig och ta lite mer nässpray, fast å andra sidan vill jag inte ta det för mycket.  Som sagt besvärligt.. Men nu ska jag fixa till mig lite för att ställa mig framför kameran och posa, haha. Eller hur var det nu då?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0