PLUGG INLÄGG

Har i slutet av veckan redivosning och jag ska ska alldeles strax till att öva in texten. En sak som gillar är att kunna allt utan till, att jag ska slippa kolla ner på papperet, slippa använda mig av störd ord slippa vara nervös över att jag inte kan det jag ska kunna. - Alltså att kunna all text utan till! I love it. Det är så skönt, att ägna en stund varje dag (några gånger?!) och sedan så sitter texten där. Man vistar själv att man vill och är engagerad och driven!

Jag ska även plugga lite matte, matteprov även det om bara några dagar. Älskar matte, men nu efter att ha börjat en ny kurs så är det mycket nytt och då gäller det att hänga med från början och lägga ner tid till de mattematsika talena hehe! Nä, men matte är en riktigt roligt kurs som jag gillar, så jag ska inte klaga över att sitta med matteplugg, men som jag sa- det är en svårare kurs och då är det mer tid till matten som måste ges.

Vilket plugg inlägg detta blev, men vad gör det egentligen? Det är ju så min tid just nu ägnas till mesta dels åt hehe. Kan nu även se att rubriken passar väldigt bra in till texten.

Nu är det dags att börja köra igen. Hör av mig senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0